sâmbătă, 14 mai 2011

Cel mai...

"Am fost la doctorul X, este cel mai bun... Sunt cea mai frumoasa. Am masina cea mai tare...Eu sunt cea mai cea. Sunt cea mai nefericita, nimeni nu mai e atat de necajita ca mine. Eu m-am distrat cel mai tare!". Propozitiile sunt valabile si pentru varianta masculina. Oh God! Normalitatea nu e de noi, normalul nu e interesant, ne plac doar situatiile cele mai. Nu conteaza ca sunt doctori mai buni ca X, sau ca exista si persoane mai frumoase, mai inteligente, cu masini mai tar, ca altul e mai fericit cand citeste o carte si nu cand e la o petrecere...I'm the king (queen). De fapt nu conteaza restul ci doar persoana in cauza care e...cea mai tare...din parcare.
Pe acelasi principiu stirile de la ora 5 au evoluat de la accidente sangeroase la relatarea unor crime, abuzuri, perversiuni, etc. ...mai mult tot mai mult pana cand lumea le priveste ca ceva normal. Dupa asta mai auzi asa zisi jurnalisti "asta cere publicul". Hai nu zau! Nenea/tanti jurnalist(a) ti-ar placea ca copilul tau sa faca tocmai ceea ce tu i-ai aratat la tv si in ziare? Ah crezi ca nu te va afecta pentru ca ai bani sa iti educi copilul? Dar chiar esti atat de sigur ca copiii tai vor fi feriti? Nu vor fi victime? Dar atata timp cat ei au constiinta linistita ce mai conteaza restul?

2 comentarii:

  1. Legat de prima parte a subiectului, sa spui cuiva "sunt cel mai fericit pentru ca..." (sunt cel mai fericit pentru ca am luat examenul asta, sunt cel mai fericit pentru ca am cel mai frumos copil, sunt cel mai fericit pentru ca am cea mai frumoasa sotie, sunt cel mai fericit pentru ca am cea mai buna mama, sunt cel mai fericit pentru ca am cei mai buni prieteni) sau "sunt cel mai bucuros deoarece...", sau alte astfel de expresii, inseamna pentru mine unul ca simti asta si vrei sa-i impartasesti cuiva ceva-ul respectiv ce pe tine te face cel mai fericit sau bucuros...sau cel mai bun. Nu cred ca acel cineva care aude astfel de cuvinte din gura unui cunoscut ar trebui sa se vada ofensat, invidios, etc din cauza asta, ci eventual sa se bucure pentru bucuria celui de fata - poate chiar cel care-i impartaseste astfel de cuvinte se gandeste si la el. SI CREDE-MA, E FRUMOS SA FII IN PREAJMA UNOR OAMENI BUCUROSI, FERICITI, BUNI, PUTERNICI, ETC.
    Intre astfel de cuvinte si stirile de la ora 5 nu vad nicio asemanare, din punctul meu de vedere sunt lucruri total diferite.
    In rest, pot sa observ ca ai facut doua cacofonii, probabil de la vehementa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos comentariul tau Alex. Citindu-l imi dau seama ca nu ar trebui sa fiu atenta mereu doar la partea goala a paharului.
    Cand l-am scris cineva ma innebunise cu ideea ca e cea mai defavorizata persoana si nimeni nu tine la ea si nu asculta de parerea ei. Orice sfat ii dadeam era automat respins pentru ca nimeni nu o intelege.

    RăspundețiȘtergere