joi, 3 martie 2011

Oare se poate cu un trabant?


De curand am fost in Praga. E un oras unde iti trebuie cateva zile ca sa poti vedea tot ce are. Nu te plictisesti. Admirand frumusetile de acolo ma gandeam daca la noi s-ar putea la fel, in sensul de a avea un turism de calitate, pentru ca biserici si cladiri vechi cu siguranta nu le putem construi acum. Stiti, mica mea obsesie. Oare Bucurestiul ar putea deveni o atractie? (Nu radeti, ma intrebam si eu)

De la vederi, cani cu Praga, magneti, bijuterii, cristale de Bohemia, papusi rusesti, ceasuri din lemn, etc...aveai foarte multe optiuni pentru a alege un suvenir. Au niste magazine Manufaktura, unde o sa gasesti foarte multe produse handmade din lemn gen: brelocuri, jucarii pentru copii(superbe dupa parerea mea), produse pentru bucatarie, etc. Superb!
Pe strada in orasul vechi sunt masini de epoca cu care poti face o plimbare. Nu stiu exact ce marca e masina roz din poza, dar mie mi s-a parut ca seamana cu un trabant decapotabil. O idee interesanta de a face turism.
Posibil in Romania ai mai multe sanse sa gasesti un om in Bucuresti care sa stie engleza decat am avut noi acolo. Uite un capitol la care stam mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu