marți, 22 martie 2011

People I hate, people I love...

Cred ca fiecare avem persoane pe care le apreciem si altele pe care le invidiem, le uram, le ignoram, etc. Poate sentimentele negative sunt chiar justificate. Fiecare isi poate aminti niste situatii enervante, oameni care nu se tin de cuvant, persoane isterice si negativiste, pierde vara, etc. Din pacate, oricat am incerca sa avem in mediul nostru numai oameni de calitate, se intampla sa mai fie si astfel de persoane in jurul nostru.
De-a lungul timpului am incercat sa privesc cu alti ochi aceste persoane. Poate aici a intervenit si influenta mamei mele. Mi-a recomandat sa vad ce are mai bun persoana respectiva si sa nu ma stresez si sa ma las influentata de partile negative ale acesteia.
Totusi, postarea din seara asta se refera la persoanele care ne plac. Unele stau mai mult sau mai putin in viata noastra. Au o influenta mai mica sau mai mare, invatam lucruri esentiale de la ele, ne fac zilele mai frumoase, etc. Le regretam cand pleaca, dar totusi ce pierdere ar fi fost daca nu le-am fi cunoscut. Multumesc celor care sunt inca in viata mea! (uneori mai uit sa multumesc)
Deci, Huston, nu plange si multa bafta oriunde te-ai duce!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu