duminică, 13 februarie 2011

Vreau o tara ca afara...

Cam asta spune cantecul celor de la Vunk http://www.youtube.com/watch?v=JL2zswt3gbo&feature=related.
Bine ca am vazut videoclipul altfel recunosc ca as fi avut un mesaj mai acid. Unul din mesajele, din videoclip, care mi-a atras atentia este: "Noi credem ca in Romania se poate trai mai bine". Slabut, mesajul e doar in videoclip si nu si in cantec. Tot ce aud este vreau, vreau, vreau...., dar nici un gandesc, fac, pot, muncesc, respect reguli, etc.
Stiu ca sunt mari diferente intre tara noastra si cele sa zicem mai civilizate, dar din pacate, doar sa vrei o schimbare nu e de ajuns. Nu poti sa zici doar " eu am zis ca vreau, gata, treaba mea s-a terminat, altul sa munceasca".
Ma opresc aici, altfel cred ca as zice ceva ca Kenedy " Nu te gandi ce face tara pentru tine, ci intreaba-te ce poti face tu pentru tara ta." Parca simt niste mistouri la adresa-mi. Nu fiti prea duri.
P.S. O sa caut pe blogger sa vad daca pot sa fac un sondaj : Ai o parere buna despre tara ta? Da/Nu

P.S. Am gasit un articol super interesant pe ZF. Atasez link-ul.

Un comentariu: