duminică, 18 iulie 2010

Vrei sa faci paguba?

Aseara am fost la nunta unei prietene. Venind dupa un drum lung cu trenul nu mi-am dorit decat un dus si inca un pahar cu apa. La ce zi caniculara a fost chiar nu puteam manca.
O cunostinta de a mea ma intreaba de ce nu mananc, "vreau sa fac paguba la nunta?" Intrebarea in sine arata gradul de civilizatie. Din pacate nu e prima data cand aud aceasta intrebare.
Sincer, nu inteleg. Ce reprezinta o nunta? Trebuie sa te ghiftuiesti pentru ca dai niste bani cadou? N-ar trebui sa te simti bine si atata tot?

3 comentarii:

  1. o nunta e o obligatie..

    plus vasile asta care add-eaza tot ce apuca... hihi

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca e vorba de nunta mea, ca a fost pe 17 iulie si, sincer, habar nu am daca nu cumva sunt cea in cauza, imi cer scuze.
    te pup si sper ca te/ai simtit binisor, in ciuda caldurii, oboselii si a nuntasilor cu + sau - grad de civilizatie.

    RăspundețiȘtergere
  3. E vorba de nunta ta...dar comentariul a venit de la cineva care nu a fost la nunta. A fost super ok, a trecut timpul foarte repede.

    RăspundețiȘtergere