duminică, 11 iulie 2010

The sky is the limit

The sky is the limit...sau mai bine zis nu exista nici o limita, nu te limita. Anul trecut am inceput sa fac niste cursuri de dans. La inceput mi-a fost destul de greu, nu invat totul foarte repede. Imagineaza-ti ca toata sala dansa intr-un sens, iar eu eram in sensul opus. :) Dar nu m-am lasat.
Imi amintesc de proful de mate din liceu, care din analfabete nu ne mai scotea. Era super enervant mai ales ca eram destul de buna la mate inca din generala, iar pe zi ce trecea cu omul asta simteam ca pierd si nu pot sa invat la capacitatea mea normala. Omul asta incerca sa ne limiteze fara sa stie...totusi am pierdut destul de mult la mate.
Nu e usor sa iti dai seama ca esti limitat si sa incerci sa iti depasesti limitele. "Oare astfel nu se poate? Asta e tot? Dar de ce doar atat?" Am citit destul de mult pana am invatat sa am curajul sa imi depasesc limitele, sa stiu ca prin munca pot sa obtin ceea ce vreau, sa invat ca nimic nu e imposibil,etc. Uite un domeniu in care parintii ar trebui invatati sa isi educe copiii sa fie curajosi, sa invete, sa isi depaseasca limitele, etc.
Cartile de arta succecsului ale lui Pavel Corut m-au ajutat foarte mult. Mi-e si frica sa ma gandesc cum as fi fost azi daca nu le-as fi citit. Mai nou am auzit ca unii il denigreaza zicandu-i "nebun".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu