vineri, 8 iunie 2012

"la dunga"

Acum ceva timp a trebuit sa merg in Germania in interes de serviciu. Cred ca a fost chiar prima iesire din tara. Am fost impresionata de ordinea de acolo. Suna cam vag, stiu. Comparand cu Bucurestiul, atunci mi-a placut ca in Hamburg nu vazusem caini pe strada, nu a trebuit sa imi fac griji sa gasesc un taxi care sa nu ma suprataxeze, nu claxona lumea nervoasa (si ei circula cu masinile), curatenia, etc. Si, da, sunt constienta ca " nu umbla cainii cu covrigii in coada", cum s-ar zice.
Apoi am avut ocazia sa mai vad si alte tari, insa mie tot Germania imi placea cel mai mult. Mai tarziu am ajuns si in Elvetia. Oh! Cu ce sa incep? Am avut un drum civilizat cu trenul de la aeroport in Basel. Cu 5 minute inainte de oprie se anunta statia. Pe drum nu am vazut munti de gunoaie, curatenia si ordinea aproape ca ma exaspera. In oras se asfalta o portiune de drum de vreo 10 metri. Nici unul din muncitori nu statea pe margine sa ii admire pe ceilalti cum lucreaza, erau mult mai ingrijiti decat ai nostri...si...ah ...da turnau un strat de 10 cm de asfalt.

No, acum nu va frustrati inutil, caci alta e ideea. Cand vezi ca ceva functioneaza mai bine iti zici, hm , deci se poate. Daca altul a reusit atunci o sa reusesc si eu.
 Mergand spre sala, observ din autobuz, parcul de la Unirii. E frumos, dar mai e de lucru pana cand gardul viu va arata taiat drept la dunga. Sunt detalii, insa rezultatul final poate fi desavarsit.
 Atentia la detalii se invata.





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu