miercuri, 6 iunie 2012

Bad management

Va mai amintiti orele de istorie? Sper ca ale voastre au fost mult mai interesante decat ale mele. Erau doar o insiruire de fapte, evenimente si ani...toceala multa. Abia mult mai tarziu am devenit mai curioasa si m-am intrebat de ce anumite lucruri s-au intamplat intr-un anumit fel, care a fost logica, ce a fost in spatele evenimentelor.
O asemenea curiozitate am avut si cand am citit Misterul telegramei de la Stockholm de Neagu Djuvara. Am citit cartea, ce continea articolul din ziarul Adevarul plus ceva detalii explicative.
http://www.adevarul.ro/actualitate/Neagu_Djuvara-_misterul_telegramei_de_la_Stockholm
Concluzia finala a articolului  este ca bad management-ul lui Antonescu a dus la moartea a mii de oameni si ratarea unor sanse.
Hm...daca am sti dinainte ce urmeaza sa se intample poate am luat cele mai bune decizii...dar nu e o certitudine. Inca o perspectiva asupra trecutului...ca despre ce a fost atunci nu vom sti cu siguranta.

PS! Cand eram copil, la orele de istorie...aveam impresia ca toti conducatorii nostri se luptau doar pentru binele tarii, erau buni "manageri" numai ca contextul ne-a fost defavorabil. :) Oare ce vor crede stranepotii nostri despre perioada actuala?!

Un comentariu: