sâmbătă, 9 iunie 2012

I'm lovin'it!

Acum o saptamana eram la o consultatie, avand o discutie despre problemele mele de sanatate si ce trebuie sa fac sa imi fie mai bine.  "Trebuie sa mananci mai multe legume, nu mananci deloc sanatos! Nu e de gluma!" Nu am comentat nimic, m-am mirat ca si-a dat seama de asa ceva si am recunoscut ca tind sa mananc lactate, dulciuri, cartofi, un KFC sau un Mc mai rar, pizza, etc.
de pe Facebook
Mda, chestia asta cu mancarea nu e deloc usoara. In supermarket-uri, de unde imi fac cumparaturile, nu gasesc legume ca lumea. Majoritatea sunt importate si arata ca jucariile de cauciuc pentru copii. Rosiile sunt mai mult necoapte, salata gasesti mai rar, ardeii au un pret piperat, cateva grame de salata rocola e cat 2 kg de cartofi, etc. Daca analizezi lucrurile cu atentie, e mai ieftin sa mananci junk food decat sa mananci mancare sanatoasa. Acum nu ma gandesc doar la ideea de a fi slab dar si la celelalte probleme de sanatate pe care ti le poate cauza o mancare proasta.
Acum vreo luna am prins cateva secvente dintr-un reportaj despre cresterea copiilor.Ideea generala era ca degeaba ne deranjeaza daca copiii nostri nu mananca sanatos atata timp cat si parintii fac la fel. In plus nu poti sa ii ceri copilului sa manance intr-un anumit fel cand tu, parintele, nu esti un exemplu. 
In plus cred ca ar trebui sa nu il lasi la tv nesupravegheat...cand sunt reclamele la Mc. Pe bune! Intr-una din zile am fost cu niste prieteni la Mc. Buuun! Ce sa imi iau de mancare? Arunc o privire pe panourile lor...incep sa ma enervez ca nu stiam ce sa aleg...ma gandeam la un meniu...dar care sa fie?! In dreapta mea o mama si pustiul, care ii comanda ce sa ia. Mama la fel de ametita ca si mine...habar nu avea ce sa ia, l-a lasat pe pusti sa comande "nu stiu ce sa iau...dati ce zice copilul".
So...nu e de gluma.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu