joi, 26 ianuarie 2012

Refuz aventura

"Refuz aventura", da. La inceput am crezut ca nu e asa periculos. Dar am ajuns in gara si nimeni nu stie nimic. Pe afisaj , la Departures, ultimul tren care ar fi trebuit sa plece e cel de ora 18:00 si avea parca vreo 300 de minute intarziere.
 Ma duc la o casa cu intrebarile standard. Raspunsul e "Nu se stie". Ma mai invart si prin gara si ma duc la alta casa, unde aflu:
- Io: Pleaca trenul de la 21.30?
- casiera :"Nu se stie".
- Io: Cand pleaca? 
- casiera: "Nu se stie". 
 - Io: E anulat?
- casiera: "Nu am primit nimic.Dar stiti ati putea sa va urcati in oricare care merge in directia dumneavoastra."
- Io: Pai eu am la IR. Merge si cu intercity?
- casiera: Nu mai conteaza, puteti merge si cu intercity. Ah pai a plecat unul acum 15 minute. L-ati pierdut. Vedeti ca mai e unul la linia 2.
Plec frumos la linia 2. Nimic acolo. Si nici pe afisaz nu arata ca ar fi plecat ceva. Nici biletul nu pot sa il anulez pentru ca e cumparat online.
 Imi zic " Na , asa iti trebuie daca vrei sa folosesti tehnologia si nu te-ai deplasat la gara sa iti cumperi bilet" Hm...ok..200 - 300 minute (3 ore si -5 ore) adaugate la 21.30, ar insemna plecare la 00:30 sau 2:00 a.m.  Deci ar trebui sa stau in gara nu stiu cat timp...clar, ma intorc acasa si incerc maine sa plec."

P.S! Azi il vedeam la tv pe BOC cum da la lopata. Era foarte mandru de el si increzator. Eu din cate stiu a fost ales sa fie ministru nu sa dea la lopata. Trebuie sa gandeasca si sa gaseasca solutii. Asta e sarcina lui. Si in plus  nu-ti trebuie prea mult creier sa dai la lopata. 
PENIBIL! PROSTIE! Iar aia care sunt impresionati de asa ceva sunt si mai penibili.

Un comentariu:

  1. Aventuri in gara :)
    Ciudata politica de returnare a banilor pentru biletele achizitionate online.
    Pana la urma ai ajuns unde vroiai.

    RăspundețiȘtergere