sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Promovare

E sambata, ninge, e multa apa pe jos si tot ce cade din copaci se topeste instantaneu. E o vreme de nu trebuie sa iti lasi afara nici cainele. Imi caut cu disperare niste picaturi pentru ureche. ( Nu-ti fa griji n-am ajuns intr-o ureche...inca.)Pe o asa vreme urata imi caut picaturile la mai multe farmacii din Crangasi. Si imi ninge in fata si ma rog ca macar la urmatoarea farmacie sa gasesc picaturile. Intr-un final, dupa ce am intrat in 10 farmacii (sunt multe aici) le gasesc la o Catena, mai mica.
 Ce mi s-a parut interesant e ca am fost la o Catena de langa KFC (e mare farmacia aceasta) si tanti de acolo nu mi-a zis ca pot sa gasesc picaturile la o alta Catena care e la vreo 100-200 de m distanta.
Am fost la un Sensiblue. Doamna mi-a cautat picaturile ,din propria initiativa, la toate farmaciile din grup. Din pacate nu le avea, decat in Drumul Taberei.
 Am mai fost la o alta farmacie,mai micuta, no name. Doamna de aici a fost draguta sa vada daca imi gaseste si inlocuitor la picaturi. Nu am avut noroc. Insa mi-a spus cam ce farmacii sunt in zona, ca sa ma duc sa caut. Mi-a fost de folos ca nu stiu zona prea bine.
Ajung la un Remedio...fara noroc. La fel mi se intampla si cu La Donna si Help Net. La cei de la Help Net aplicatia software le zicea ca le au desi in realitate nu era asa. M-au avertizat ca daca o sa caut pe net, ar fi mai bine sa si sun la farmacia respectiva.
In concluzie, tot oamenii sunt cei care fac diferenta. Unii se multumesc la a-si face strict (fara un gram in plus) treaba lor, iar altii te ajuta incercand sa promoveze si locul unde lucreaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu