duminică, 22 ianuarie 2012

Figurine de ceara Bucuresti

 Auzisem de ceva timp de expozitia figurilor de ceara de la Muzeul de geologie. Muzeul este in zona muzeului Antipa, peste drum de Muzeul Taranului Roman. Am vrut sa le vad deoarece li s-a facut reclama si speram sa vad alte personaje transpuse in ceara. In plus vroiam sa vad daca sunt la fel de reusite ca cele vazute in Galati acum multi ani. (Trebuie sa caut pozele)
Nu am rezistat sa nu fac poze cu Shrek, Gioconda, Harry Potter, Hercule, Afrodita, Shakespear, Zeus, Etc.
Nu am inteles...ce ochi!
Mi-a placut felul in care era creata pielea personajelor...aproape real. Cel putin ochii mi s-ai parut identici cu cei umani. Putin dezamagitor a fost ca Giogonda si Harry Potter nu erau perfect realizati nu semanau la perfectie. Totusi a fost o experienta interesanta, o mica plimbare in lumea filmului, a mitologiei, a tablourilor, etc. 
Pentru mai multe detalii vedeli link-ul alaturat. Muzeul de Geologie - Figurine din ceara

Harry Potter ...obsesia unei generatii. Nu pot rata asa o poza.

Too many problems! To be or not to be!

Shakespear...To be or not to be...near Gioconda
Shrek...fara dinozaur si motan
Zboara puiule...zboara! Fiecare cu imaginatia lui.


Asta da imaginatie...!

Afrodita saut Atena...nu mai stiu. Flower power!
Furie mare pe "omu" asta!


Prea frig ca sa imi arat muschii...:)
Si alte figurine...mai sangeroase sau mai infricosatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu