joi, 16 iunie 2011

Nesimtire?


Am ramas fara cuvinte, nu ca n-as fi vazut nesimtire si alte lucruri naspa pana acum. Dar sincer mi-am pus intrebarea : Cat de nesimtit si prost poti sa fii?
Acum cateva zile eram pe la Lujerului, seara, mergeam spre statia de tramvai. Ma gandeam la stele verzi, ca dupa o zi plina si stresanta. In fata mea venea o femeie, de varsta mijlocie, o tanti. Tocmai isi desfacuse o banana si...am ramas masca. Pe mijlocul trotuarului era o groapa cam cat o coala A4 de hartie. Femeia isi desface banana, trece de groapa aia apoi se opreste, se intoarce si arunca coaja de banana in groapa. Isi continua drumul.
Nu m-am uitat sa vad daca erau cosuri de gunoi...dar sincer cat de animal poti sa fii? Trotuarul ala era curat, e intens circulat, dar avea o mica groapa. Dar presupun ca pana la civilizatie drumul este lung.
De ce zic nesimtire? Pai mi s-a parut o lipsa de respect pentru cei care circulau pe acolo, lipsa de respect pentru cei care chiar matura trotuarul ala. Acum inteleg ca maturatorii sunt platiti dar asta nu inseamna ca trebuie sa iti bati joc de munca lor.
Prostie? Pai tanti a actionat ca un animalut fara sa gandeasca un pic, macar o clipa.
Ce pretentii poti sa ai cand nici lucruri elementare de educatie nu sunt respectate. Imi vin in minte cuvintelor cunoscutilor care au fost in strainatate "Mama ce misto e afara, e curat, e civilizatie, etc..." Oare pe noi ce ne-o impiedica?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu