luni, 7 ianuarie 2013

Anna Karenina

De ceva timp am auzit ca ruleaza la cinema Anna Karenina. Este o noua ecranizare a cartii lui Tolstoi. Imi amintesc pe scurt povestea...Anna, femeie casatorita, se indragosteste de un ofiter si in final moare aruncandu-se in fata trenului. Nu pot sa spun ca ma impresiona povestea mai ales ca dramolete mult mai complexe sunt prezentate la televizor. (Am si eu momentele mele de superficialitate).
Inainte de Craciun caut pe kindle si vad ca nu am nici o carte de Tolstoi. Am citit mai de mult niste povestiri scrise de acest autor, mi-au placut si imi zic sa caut pe net filmul. Asa ajung sa vad ecranizarea cu Sophie Marceau si Sean Bean. Imi dau seama ca abordarea mea referitor la aceasta poveste e cam superficiala si ma face curioasa sa vad si noua ecranizare, care este atat de promovata zilele acestea.
Well....ultima ecranizare  vazuta ieri la cinema m-a lasat fara cuvinte. Mi s-a parut cea mai buna versiune a cartii lui Tolstoi: interpretarea dramatica, tinutele superbe, bijuteriile, regizarea (combinatia dintre teatru si film m-au dus cu gandul la ideea ca viata e ca o scena; unii vad povestea iar altii joaca diverse roluri in ea), interpretarea Keirei Knightley, Vronski (mi s-a parut ca o papusa masculina  in acest film...dar interesant in acelasi timp), moravurile acelei perioade, coregrafia dansurilor, gesturile, jocul lui Jude Law...superb.
E despre dragoste, despe conditia umana, despre durere si suferinta, despre o eroina complexa care poate fi manipulativa dar si distructiva....despre o femeie pe care o poti placea, dar nici in zilele noastre nimeni nu ar vrea sa fie ca ea.
dario marianelli - anna karenina- muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu