miercuri, 18 aprilie 2012

Momente


Narcise
Fiecare a sarbatorit sau nu Pastele. A ales sa isi petreaca aceste zile libere intr-un anumit mod. Imi amintesc de copilarie, cand mergeam in sat la bunici si primeam oua rosii. Cred ca ziceam doar Hristos a inviat! Asa ne invatasera bunicii. Mergeam din casa in casa si uram si primeam oua rosii. Era ceva grozav daca primeam si oua de alte culori. Timpul a trecut si am incercat sa intelegem lumea asta si cine e Hristos si etc.
Astfel ca indiferent de ce cred, zilele libere le folosesc pentru a-i vedea pe cei dragi. Uneori se transforma intr-un traseu rapid ca sa vad cat mai multe rude. Ca de obicei, mama, e cea mai intelegatoare. Stie ce timp am la dispozitie si intelege. Dap...mare lucru, sa te inteleaga un om!
Piersic inflorit
 In perioada aceasta infloresc florile si pomii din gradini. Bunica mea, dinspre mama, are o gradina frumoasa. Ma gandeam ce ar fi daca as stat in gradina si as lucra de aici. Asa printre flori si pomi infloriti, in bataia soarelui fac o analiza de business si ma mai conversez cu colegii de la programare sau ceilalti din Polonia. Visam si visam...pana m-am trezit singura la realitate. Acolo in comuna nu e opera, nu e cinema, nu e biblioteca, nu e tren, nu sunt concerte, nu sunt parcuri, nu e metrou si aglomeratie, nu e sala de fitness, nu e facultate, nu iti gasesti un serviciu...e doar liniste. E o sosea, e o piata doar duminica, e o benzinarie, sunt cateva magazinase, etc.  Oare cat as rezista?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu