sâmbătă, 25 decembrie 2010

Craciunul...ce imi place?

Craciunul din filme? Se face ca vine Craciunul, cei din film alearga dupa cadouri desi sunt preocupati si de alte probleme, cateva patanii se povestesc. Chiar daca sunt la kilometri distanta toti se reunesc in ziua de Craciun(asta da minune). Intr-o casa se impodobeste bradul ( de obicei casa, deci nu se compara cu apartamentele noastre de bloc) si bradul ala e perfect dimensionat. Prea multa perfectiune...sunt ironica. Poate un brad artificial ar putea arata ca cel din filme, imi zic. Ok, deci din start nu pot sa am un Craciun ca in filme pentru ca nu am casa de aia si nici un brad atat de perfect. Ha, ha , ha.
Cei mici asteapta cadouri si doar Mosul le aduce. Cam asta e cu filmul. E atat de "bine colorat" incat ti-ai dori sa fii acolo. Daca ma uit in jur, parca si alergam sa cumparam ceea ce vedem in filme ca sa ne facem un Craciun ca al lor. Concluzia finala e ca de Craciun se rezolva orice problema. Mi-a scapat ceva din filmele acestea?
Va marturisesc ca imi plac chiar daca am fost un pic ironica...hm mint. Am fost ironica, punct. Cumva ascund ceea ce se intampla pe la noi. Imi place ca macar in perioada asta scapam de mizeriile obisnuite cu care suntem asaltati de televiziuni. De asemenea in ele e vorba de familie, nimic religios (pe gustul meu), doar despre familie si faptul ca faci o mica pauza sa te gandesti la ce conteaza in viata.
In realitate? Iau o mica pauza, adica am ceva timp liber sa vorbesc cu cei dragi. Imi vizitez rudele, iar asta poate fi uneori obositor, dar nu conteaza pentru ca doar in peroada aceasta am timp sa ii vad. Vorbesc cu prieteni cu care nu am mai avut ocazia sa ma intalnesc, transmit ganduri bune catre toti cei pe care ii cunosc. La mine nu vine Mosul sa imi lase ceva sub brad, cei dragi imi cumpara cadouri pe care de obicei mi le dau inainte de Craciun; eu cumpar pentru cei dragi lucruri pe care cred ca le vor aprecia. Recunosc ca imi place sa cumpar cadouri frumoase, sa fac bucurii.
Pentru ca e o perioada frumoasa va urez sa aveti Craciunul pe care vi-l doriti, sa fie exact cum vi-l imaginati si sa aveti parte numai de clipe frumoase! Sarbatori fericite!
:) Sa va zic ceva haios, pe geamul meu e atarnat un Mos Craciun din luminite. Oare ce surprize o sa imi aduca?! visez, visez, visez....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu