miercuri, 8 decembrie 2010

Cand zilele par lungi...

E miercuri si m-am trezit cu un sentiment de vineri de imi era mila de mine. Oboseala s-a acumulat si apele sunt tulburi. Ce sa fac? Sa mai lucrez sau nu? Cand terminam? Ce are prioritate? Cred ca asa ne-am intrebat toti azi. Oricum ziua de azi mi s-a parut extrem de lunga.
" Frumoasa" perioada! Mai e putin si vine Craciunul. Visez deja la concediu, nu la cadouri ci pur si simplu la concediu,... liber, cateva zilele de leneveala, sa ma trezesc la 8-9. Sa citesc o carte buna, sa ma intalnesc cu cei dragi, zapada, sa....
Si totusi in alergarea mea continuua mai am si niste examene pe care le-am amanat din cauza serviciului. Hm...trebuie sa le dau ca sa termin cu obiectivele propuse pentru anul acesta.
Maine e o noua zi, dar: " Imi voi aminti ca pentru a trai cu adevarat trebuie sa urc muntele azi, maine s-ar putea sa fie prea tarziu. Stiu ca muntele meu ar putea parea doar un delusor in ochii celorlalti si accept asta. Ma voi simti satisfacut cu orice victorie sau triumf personal."(GH. Aradavoaicei)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu