duminică, 8 august 2010

Dimineata, in drum spre serviciu...

As putea spune ca dimineata intalnesc anumite personaje in drumul meu spre serviciu. Asta pentru ca o parte din drum merg cu autobuzul. Imi las gandurile libere...ce fac azi? ce mai am de facut saptamana asta?...hm tre sa ma inscriu la scoala pentru soferi...Doar anumite imagini imi deviaza gandurile.
Aproape in fiecare dimineata , pe langa parcul din Drumul Taberei, langa o biserica vad un cersetor dormind. Este si un caine langa el. E invelit cu plapuma. Mi se pare inricosator...te mai poti ridica dupa ce ai "cazut" atat de mult? Pe de alta parte la ora la care eu merg la serviciu, el doarme....Mda fiecare cu optiunile lui.
Ajung la Apaca...pe o canalizare acoperita din care ies aburi doarme un alt cersetor...asta are si o sticla de vin rosu ca perna sub cap.
Ajung la metrou la Unirii...pe aici ,de obicei, era o tipa insarcinata care cerea bani de o apa. Acum nu mai e insarcinata dar tot o mai vad cersind. Intr-o dimineata era cu copilul in brate si se certa cu concubinul. El era nemultumit de banii care ii produsese, iar ea ii zicea ca totusi facuse 20 de RON in dimineata aceea.
E interesant, se pare ca fiecare cerseste doar in anumite zone...e o piata dura. Posibil unii strang mai multi bani decat daca ar merge la un serviciu.
Imi amintesc de fiecare data ca bunicii mei ai diferite probleme de sanatate (unele mai mari)si tot muncesc sa isi asigure cele necesare. Nu cersesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu