vineri, 3 august 2012

Batman

Zilele acestea am vazut filmul Batman. Eram reticenta sa merg la acest film. Nu am mai vazut alt film din aceasta serie, insa am ramas in minte cu desenul animat vazut in copilarie. Si imi aminteam niste personaje negative pe care politia nu le putea prinde si atunci intervenea Batman, mult negru si cam atat. Ceva gen Robocop. Nu eram fana acestui desen animat.
Iata-ma miercuri la film. Filmul incepe cu niste amintiri si personaje din fostele serii...cu ajutor, m-am prins repede despre ce era vorba. Apare un tip...ma prind ca e Batman...care plange dupa persoanele dragi pierdute...nu vrea sa mai lupte, bla bla bla. Insa nu trece mult si apare si personajul rau care vrea sa distruga orasul...ca asa are chef...Pana aici nimic interesant, doar masinile, motocicleta si acel reactor de producere a energiei imi atrag atentia. 
Actiunea se complica si e o bataie intre Batman si Personajul rau...pumni si sange...insa Batman si-o ia rau si e inchis intr-un fel de inchisoare gen turn, din care nu se poate iesi. Intr-o lume a tehnologiei astia se bat cu pumnii!!! N-are logica, dar presupun ca ar fi plictisitor altfel
Nu este omorat e doar desfigurat, pentru ca Bad Guy vrea ca el sa vada cum e distrus orasul. Oricum partea asta mi s-a parut interesanta: motivele tipului care vroia sa distruga orasul, cum isi gaseste Batman forta interioara ca sa mearga mai departe si sa iasa de acolo...chiar surprinzator! Nu ma asteptam la mesaje de genul asta.
Filmul ma tine in priza si continua cu partea in care politistii sunt prinsi in canalizare, orasul e izolat si distrus pe alocuri, inchisorile deschise, se fura de la cei bogati, morti...un haos...(hm imi aminteste de zilele astea de instabilitate)
Pana sa apara Batman...mai sunt cateva personaje care se hotarasc sa lupte sa salveze orasul. Asta e ceva gen "Mesia e in fiecare" si lupta pe cont propriu. Eh ideea e ca Batman apare cumva mai spre final ca sa dea speranta si ia bomba pentru a o detona in mare.
E interesant si e mai bun decat majoritatea  filmelor proaste care tot apar.

Un comentariu:

  1. cam violent filmul si are niste faze tarse de par. cam in graba facut. ce am observat la filmele facute in ultima vreme le lipseste substanta. au mai mult efecte, actiuni care sa ia ochii...

    RăspundețiȘtergere