miercuri, 24 noiembrie 2010

Altii pot, noi nu. Nu am reusit, dar avem potential!!!

Dupa cum stiti este criza. De vreo 2 ani tot auzim asta, asa ca nimic nou sub soare. Ai nostri guvernanti au scazut salariile, au dat oameni afara, s-au imprumutat de la FMI ca sa aiba si nepotii mei ce sa plateasca ( adica daca nu as avea ce sa le las, atunci niste datorii sunt numai bune), au cheltuit bani pe perdele si alte lucruri "de maxim interes", au pus in functii importante exact persoane care au fost dovedite cu un management defectuos (in traducere: spaga), etc... Ok, deci "Care e problema mea?" ma veti intreba.

Ieri, la dus, am dat drumul la radio si am selectat un post francez. Liniste, relaxare, numai bine dupa o zi lunga. Ce aud la radio? Se comentau masurile de austeritate, situatia Irlandei si masurile luate de Germania, Franta si UK. Hm...interesant! Ia sa vedem ce au facut astia. Ideea principala a fost ca masurile de austeritate (concediat oameni, redus salarii, etc.) trebuiesc insostite de o cheltuire a banului public cu mare atentie, chiar economii in acest domeniu. A fost o dezbatere lunga in care se preciza ca degeaba oamenii au suferit pierderi materiale, daca guvernele nu fac economii la cheltuirea banilor. Are logica, nu? Se pare ca nu si pentru romanasii de la conducere.
Imi "place" la nebunie situatia asta de looser. Exact ca la fotbal cand pierdem meciuri: nu am reusit pentru ca a plouat afara, dar totusi noi avem potential. DA, SI, SI??????? Adica daca nu am fi avut potential atunci ar fi fost naspa, nu?

Cand eram prin generala si invatam la istorie, ma tot intrebam de ce ne-a luat atata timp sa ne unim intr-o singura tara? De ce unii creatori s-au realizat in strainatate si nu in Romania? De ce se tradau intre ei domnitorii din provinciile romanesti? Acum inteleg.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu