marți, 11 decembrie 2012

sfarsitul lumii

De ceva timp circula prin presa...aia mai no name...ca vine sfarsitul lumii.  A inceput asa incet si a evoluat pana la glumele de la tv: "Cu ce ma imbrac de sfarsitul lumii?", "Cu ce se imbraca nu stiu ce vedeta cu aceasta ocazie?"
Dau ignore si merg mai departe...unii din presa oricum sunt ocupati cu indobitocirea in masa. Acum cateva minute am dat drumul la tv, stirile de la Antena...dap, stiu, ce o sa ziceti...Antena=Basescu e vinovat de orice e  in tara.
A inceput Observator special...si se vorbeste de extraterestri. Hm...Extraterestri la stirile principale?!!! Ok, nu a venit nici unul ca in Independence Day, dar se da ceva gen "reportaj". Aflu ca a fost unul si prin Vrancea? Ma intreb ce se intampla, de i-a apucat pe astia sa dea   Hm...oare maine e sfarsitul lumii? 12.12.2012? Dar nu se poate ca maine am programare la dentist! Cum sa fie maine sfarsitul lumii?!!!
M-am inselat...cica e pe 21.12.2012...adica 12 intors. Imi zic: Ptiu...mai am timp pana pe 21 decembrie. Da stai putin!!! Si nu mai vine Mosul?!
 
:) si cireasa de pe tort...se termina emisiunea si tanti de la tv zice :" Sa aveti o seara linistita". Pe bune! Tanti tu despre ce ai vorbit acum cateva minute?
 
Totusi care sunt concluziile? Ce sa fie emisiunea asta? Dezinformare? Sau cineva chiar bate la "usa" planetei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu