miercuri, 24 octombrie 2012

Vrei sa fii miliardar?

poseta hand made
EA - "Do, re, mi, fa sol, la si do; Do Si La Sol Fa mi Re Do"
EU- "Ah dar eu stiu cantecul asta. Asta e refrenul. Imi spui si mie primul vers, ca sa mi-l amintesc?
EA - Nu
...liniste... mai insist o data dar fara rezultate; nu vrea sa mi-l zica.
EA - Ce trebuie sa fac aici?
EU - sa numeri puisorii si sa scrii in caseta.
EA - 11 sunt. Cu ce culoare sa desenez puii? Ii fac cu galben.
EU - E bine. Pot fi si albi si mai colorati, roscati etc.
EA - Ce inseamna roscat?
Conversatia  aceasta imi vine imediat in minte cand vad cateva minute din Vrei sa fii miliardar. Exact cum intrebi un copil ca sa verifici ce stie, asa si aici adultii sunt chestionati in cadrul concursului. "Ce au in comun filmele Avatar, Titanic si....?" Numai ca se dau 4 variante din care concurentul poate sa aleaga una. Poti castiga avand ceva cunostinte, noroc, intuitie si niste prieteni care sa te ajute. Imi dau seama ca acest concurs e cam stupid si plictisitor. Dar asta e doar parerea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu