miercuri, 19 septembrie 2012

back to...

Cu greu ma mobilizez sa imi revin dupa concediu, sa reintru in rutina cunoscuta. Luni a fost zi de refresh si treburi casnice; de revenit dupa drumul cu avionul. Marti e ziua de citit mail-uri si rezolvat probleme urgente la serviciu. Miercuri...ar fi cazul sa merg la sala.
Imi pun telefonul sa sune la o ora matinala. Suna telefonul. Nu ma pot da jos din pat...si pentru ca imi zic sa mai stau 5 minute deschid televizorul pe protv. Imi dau seama ca e emisiunea lui Maruta in reluare...ceva un scandal...cu o cantareata de muzica populara si familia ei. Da, scandalurile sunt la moda acum. 
Renunt la ideea de a merge la sala si imi zic ca mai stau o ora si plec direct la serviciu. Din cand in cand, incercand sa mai dorm ora stabilita, aud ce se cearta aia de la TV. Of. Grotesc! Ce sa zic ?!! Bine ne-am intors la gunoi si superficialitate. De ce ne-ar interesa ce spune o tanti despre o alta tanti, o sora despre alta sora?! Absolut grotesc! Hm si cand te gandesti ca tipul (Maruta) asta s-a lansat prin promovarea cantarilor live!
As putea spune ca a fost un concediu departe de mioritic si de agresivitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu